نام یک استقلالی و پرسپولیسی در پرونده فساد مس؟ پخش زنده بازی النصر و الهلال در لیگ عربستان (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بحران در بارسلونا| ژاوی می‌رود یا لاپورتا؟ افشای جزئیات جدید از فساد در پرونده مس رفسنجان| سکه‌های مشکوک! عزیزی خادم نمی‌تواند به فدراسیون فوتبال برگردد آپشن‌های سنگین آجورلو وتو شد مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی
سرخط خبرها

آجورلو تا پایان فصل مدیرعامل استقلال| ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال در سال آینده!

  • کد خبر: ۹۹۵۳۵
  • ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
آجورلو تا پایان فصل مدیرعامل استقلال| ثبت نام برای ریاست فدراسیون فوتبال در سال آینده!
درحالی که بعد از عزل عزیزی خادم هواداران باشگاه استقلال به شدت نگران آینده کاری مصطفی آجورلو درباشگاه خود شده‌اند، اما طبق آخرین اطلاعات تا اردیبهشت سال آینده فدراسیون با سرپرست موقت اداره می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، به دنبال عزل شهاب الدین عزیزی خادم از فدراسیون فوتبال، فضای هواداری باشگاه استقلال تحت الشعاع جدایی قریب الوقوع مصطفی آجورلو قرار گرفته است. دلیل این موضوع حضور آجورلو درانتخابات ریاست فدراسیون فوتبال به زمانی بود که عزیزی خادم توانست با اکثریت آراء رئیس فدراسیون شود. هواداران استقلال براین باورند که آجورلو که پیش ترکاندید ریاست بود، حالا با جدایی عزیزی خادم در مسیر حضور درفدراسیون فوتبال قرار بگیرد.

اما آیا این فرایند به سرعت انجام خواهد شد؟ فدراسیون فوتبال اکنون با سرپرست موقت به راه خود ادامه خواهد داد. طبق آخرین اطلاعاتی که به دست آمده تا اردیبهشت ماه که قرار است مجمع بعدی برگزار و درباره خروج قطعی عزیزی خادم رای گیری شود (که رای قطعی به عزل نیز داده خواهد شد)، انتخابات برگزار نخواهد شد و فدراسیون فوتبال با همین منوال (سرپرست موقت) به فعالیت ادامه می‌دهد.

درهمان حوالی قرار است فرصتی ۷۰ روزه برای نام نویسی مدعیان ریاست برفدراسیون فوتبال داده شود و به احتمال زیاد انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال به فصل آتی لیگ برتر موکول خواهد شد؛ بنابراین مصطفی آجورلو دست کم تا پایان لیگ جاری که تا خرداد ماه ادامه خواهد داشت، ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده خواهد گرفت و خللی درمدیریت باشگاه استقلال به وجود نخواهد آمد؛ بنابراین نگرانی هواداران باشگاه استقلال بابت جدایی احتمالی مصطفی آجورلو با توجه به حضور قطعی آجورلو تا پایان این فصل در استقلال نمی‌تواند منبع و ماخذ درستی داشته باشد و آجورلو اگر بخواهد ریاست فدراسیون فوتبال را به عهده بگیرد، باید تا برگزاری مجمع بعدی صبر کند و بعد از آن برای رسیدن به این هدف اقدام کند.

البته هیچ بعید نیست که استقلالی‌های دیگری هم در کارزار رسیدن به صندلی فدراسیون فوتبال رقیبی جدی برای مدیرعامل کنونی باشگاه استقلال باشند. از علی فتح الله زاده و محمد حسین قریب به عنوان دو گزینه جدی برای ریاست برفدراسیون فوتبال یاد می‌شود که باید دید این ماجرا چه سرانجامی پیدا خواهد کرد و آیا این مدیران که سابقه حضور در راس باشگاه استقلال را داشته‌اند برای ریاست برفدراسیون فوتبال آستین بالا خواهند زد یا خیر؟!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->